Gdje: Danska
 Ono: Legoland
Legoland u Danskoj

Djeca obožavaju dizajnera, a jedan od najomiljenijih od njih, naravno, je LEGO. Za svoje sitne mlade junake graditelji podigli cijele gradove s nebodera, tvornica, brodova i mnogi ni ne znaju za postojanje svijeta u kojemu je sve, sve - sve što je od opeke LEGO, samo u prirodnoj veličini! To je Legoland Danska - jedinstvenog zabavnog parka. Nalazi se u kući dizajnera LEGO, od Danske u Billund u poluotoka Jutland.

Za svakoga - od bebe do tinejdžera - što je zanimljivo, Legoland je podijeljen u nekoliko tematskih područja. U srcu parka Miniland. Naziv je simboličan jer je izvornika spomenici Danskoj, Njemačkoj, Japanu i Americi. U odraslih, to je vjerojatno najviše omiljeno mjesto.
 Ali djeca vole Legoland u Svjetskom udubinu (Duplo Land). Najpopularnija atrakcija ovdje - vožnje. Nakon naložio mladim vozačima dati električnih automobila, koji voze kroz ulice sa semaforima, prometnim znakovima i sastojaka.
Legoland u Danskoj
 LEGO City - klasični industrijski grad u vatrogasni dom i proizvodnja kopnu tvornice. Postoji veliki broj atrakcija, od kojih mnogi mogu biti programirani u.
 No, mladi izumitelji imaju dušu LEGO Mindstorms centar. Nakon odlaska u ovoj studiji, Šibenik zadovoljan maystruyut vlastiti posao.

LEGOREDO Grad izgrađen na uzbuđenje. Šetnja preko prostranstva Divljeg Zapada, niz rijeku na indijskom kanu, sastao se s voditeljem Redskins - prijenos iz jedne oduzima dah! Prebaci sve što je u tom parku, nemoguće.
 Ostaje važno je reći, ove godine slavi svoj Legoland već 43-og rođendana! Dođi - veliku pouku za djecu u ljeto!
Hoteli u Turskoj
 Turska - prvenstveno neobična orijentalna kultura s bogatstvom znamenitosti i atrakcija, ovo vruće zlatnim pješčanim plažama, egzotičnim raslinjem i toplo plavo more koje poziva na kupanje. Turska nije samo raj za otvoreni entuzijasta, ali i iznimno atraktivno mjesto za one koji su zainteresirani za ostatke iz prošlosti i islamske kulture.
 Ovdje ćete naći sve pogodnosti i zabavu, znate, predivne ljude i dobiti nezaboravne trenutke zagrijati egzotičnim plažama koje se protežu kilometrima.
 Ova neobična zemlja koja se nalazi na dva kontinenta Europe i Azije - ne samo bogatstvo drevne civilizacije, jedinstvenih islamskih i europskih spomenika, ali i kulture, pun misterija, na prirodan način ujedinjena s religijom islama i posebna osim naše tradicije i mentaliteta.

Zašto Turska?
Hoteli u Turskoj
 Za svaki pravi turistički prvi i možda najvažnije je upravljan vremenskim, povoljne solarnih kupanje 320 dana godišnje. Obala četiri mora: Mediteran, Marmara, Egejsko i Crno iskušati pješčane plaže i azurno vode.
 Pristaše aktivnog odmora mogu izabrati u Turskoj ne samo u vodenim sportovima, ali i trekking i paragliding. Obožavatelji atrakcija čeka Troy, Mileta, Didyma, Efez, Pergam, Perzijanci i Hetita spomenike. Za turiste koji žele pobaydykuvaty - nevjerojatan Kapadokije, crkve i podzemnih gradova i Butterfly Valley.
 Međutim, ono što najviše fascinira turisti imaju različite kulture i običaje. Fairy boje na tržištu, miris kave i egzotičnih začina, uzrokujući atmosferu na istoku.
 Turci su poznati ne samo po svojoj gostoljubivosti i ljubaznosti, a vatrena temperamenta, tako da su izvrsni suputnici u strankama. Ako zabavu nude Turske, mi ćemo dodati savršen smještaj, izvrsnu kuhinju i niske cijene, teško je naći zemlju više dostojan da se opustite.
Poznati grad kamata Kreta

Na otoku Kreti živ legende. Šetajući ulicama neustrašivi junaci. U labirintu Minotaur čuli tajanstvenu glazbu, a životi ljudi vodi moćnih bogova. Nakon što se ovdje, što počnete da vjeruju u bajke, priča o Tezej i Ariadne, kao i bogovi su svjesno izabrali ovaj otok za sebe.
 "Gledajte, dupine!" - Vapaj me oduševljeni priviti yllyumynatoru. Zrakoplov je došao na zemlju i kliznuo preko mora. To je vidio kao par dupina zabave hodanje u vodi. Izgleda da je moja priča počinje! Zemlje! Cesta od zračne luke do grada Heraklion Rethymno je oko dva sata. Stijene, morska boja ultramarin, plavo nebo i zelena maslinici - veliki početak nevjerojatan odmor na moru.
 U Rethymnon sam stigao, kada je počeo da se mrak. Napuštajući stvari u hotelu, sam otišao u šetnju u večernjim satima gradu. Romantičnim uskim ulicama, noćna svjetla, zvuči slatko zrak samo grčki glazbeni podsjetio da nisam u Italiji iu Grčkoj. Usput, JA je došao preko starog venecijanskog vili, koja se nalazi udoban restoran. Grčka salata, morski plodovi i vino - cijena ovog zdravog i ukusnog večeru -15 €.
 Ispada da je dio lokalnih restorana epskih proporcija! Vjerojatno, treba uzeti u obzir i uzeti pola. Sada - luka. Ovdje je bijesan noćni život - brojne barove, restorane i diskoteke pune turista. Pogledao sam u bar. Rezultat - dvije koktele i prijateljski savjet od barmen mora ići u uvali BAOS.
 Tijekom horizontu! Rano u jutro sam otišao u luku Castel - Kissamos, gdje je u 1015 brod plovio do otoka Hramvusa. 22 € za ulaznicu - mala cijena za priliku za sunčanje (lijepa tan) na poznatom ružičaste plaže, koja, usput rečeno, imali medeni mjesec princeza Diana i princ Charles. Laguna BAOS je veliko mjesto. Nikad nisam mislio da su nijanse plave može biti toliko!

Profesionalni umjetnici računati na oko 16, ali ja sam samo uživanje u pogledu. U Grčkoj, izjavio je: "Da budem sretna, morate plivati ​​u vodama pet mora". U laguni BAOS naći samo tri mora - Egejskog, Jonsko i libijskih. Nekad sam to uspješno spajanje. Dakle, sada sam jako sretna osoba koje kretskih standardima. A sada - brod. U 18:00 sam bio još u luci i ići u Agios Nikolaos, pogled na znamenitosti otoka Krete.

Zanimljivosti Kreta

Treasure Grad
 Agios Nikolaos - raj za shopaholics. Skupih butika i udobno male trgovine, šareni šalovi domaće proizvodnje, ručne izrade glinenih svjetiljki - ne može odoljeti. Kupio sam prekrasna plavi ogrtač od krzna samo 10 eura i gline lanterna na 25. U Kreti je popularna među turistima uživanje sapun s maslinovim uljem. Popuštajući usrdnim molbama za ulazak u trgovca, odmah sam kupio 19 različitih sorti sapunom lavande, limuna, vanilije, kadulje i ostalih biljaka u (2 eura po osobi).
 Obećao sam da je moja koža će biti mekana, poput Afrodite (oporavak kože lica). To je primamljivo! Dakle, provjerite. Agios Nikolaos Grčka zove Saint Tropez. Kažu možete pronaći ovdje čak i holivudske zvijezde. Na primjer, u lijepoj kući Halle Berry je samo 6 km od grada. I nije daleko od mondenog odmarališta u mjestu Elounda voli opustiti Leonardo DiCaprio. Nažalost, on nije ispunio. Ja zaglavio mi tugu sladoled u restoranu na jezeru Vulyzmeny. Raspoloženje je odmah popravila. Pa sad - na Spynalonhu.
 Maslinovo ulje - eliksir dugovječnosti. Ona dodaje da se gotovo sva jela. Da biste razumjeli kvalitetu ulja, što se tresti bocu ispravno i okrenuti ga naopačke. Ako mali mjehurići i brze Brooks - ulje dobro i može se dodati salatama i drugim jelima. Ako velikih mjehurića, ova boca je najbolje ostaviti u trgovini.
 Stara priča
 I sad sam pouzdano razbijanje valova na luksuznoj jahti. "Spinalonga" doslovno prevodi kao "dugo igra". Ovaj mali otok tvrđava XVI stoljeća. Izvorno je sagrađena od Mlečana, tada je turska sela, au XX stoljeća doveo ovamo iz svih dijelova Grčke gubavaca. Ali kad pogledate azurno prostranstvo mora, nije teško povjerovati. A zlokobni ruševine čini vrlo slikovito. I zabyrayus promatranje palube s pogledom na more. Sada riblji ručak na brodu i tako - bezbrižno Agios Nikolaos ići dalje. Sljedeća postaja - Hersonissos!
 Pjena za prskanje
 Hersonissos Crete - to klubovi, barovi i dnevni pjena party. Početak zabave u 1600. Veliki glazbu, morske pjene, natječaji - vrijedi posjetiti! I po mraku sam ići na turneju u klubovima. Sve popularniji noćni život su blizu jedni drugima. Sinoć sam uspio zaobići sve. Oni se razlikuju jedna od druge mala. Na primjer, kokteli košta oko 7 eura.
 Ali pokušati sve da oklijeva, obmezhuyusya par klasičnih opcija. Najviše od svega mi se svidjela klub Vue Vue. Nalazi se na samoj plaži, zabave i glatko u mjesnoj plaži. Koji sam susret zoru s grupom svojih novih prijatelja iz Nizozemske. Neizmjerno umorna, idem u hotel naspavati prije odlaska Heraklion.

Isto Maze
 Glavni grad Krete - povijesno središte otoka. Ukupno 4 km je Knossos Palace mitsko labirint od Minotaur - glavne atrakcije na otoku Kreti. Odlučio sam da ono što je bilo gledati na živuća legenda, a ne, kako je ostalo od njega. Međutim, u palači sam ostao malo duže. Ruskog govornog vodič prepala me priče da je, ako je dugo hoda okolo lokalnih ruševinama, počnete slušati tajanstvenu glazbu. U mojoj verziji to je sirtaki i požurio sam pronaći neki suvremeniji mjesto. Tko zna što će se s ovim smiješnim grčkim bogovima?
 To nije san. Da biste dobili na romantičnom otoku lako od Heraklion ide katamaran. Povratna karta košta 50 eura. Nešto manje od dva sata na cesti - i sam hodati po ulicama i diviti se bijeli na plavoj krovu. Labirint bijelih ulica tako komplicirano da neiskusni turisti na Zemlji izvlačenju strelice ukazujući na kojem pristup do centra grada.
 A tu su i mnogi udobno trgovine s autorskim pravima ukrasa. Nisam mogla odoljeti i kupila pozlaćeni u surround privjesak u obliku tkani perle. Ja ga povezati s morem i morskim valovima. Usput, Santorini proizvesti jedinstveni bijelo vino. To je malo viskozna i cloyingly. To samo može kupiti ovdje. I mislim da je život na ovom fantastičnom otoku željeli kušati ovo vino - to je spor i slatko. Iz tog božanskog okusa napitka sam stvarno htjela jesti. Ja slučajno otići do najbližeg restorana.
 Ovaj spektakularan pogled na otok i domaćica čini veliki bend, zaboravi da ja ne mogu. To se ne preporučuje da odaberete opciju iz izbornika, ali tražiti ništa posebno (umak od brusnica za meso). Ona mi je rekla nešto o otoku. Santorini je nekad veliki okrugli otok, ali erupcija vulkana Santorini njezin središnji dio otišao pod vodom, a on kupio oblik polumjeseca. To je to vulkanski otok duguje svoje šarene dimenzionalne plaže. Grci su ponosni reći da je potonuo otok bio isti legendarni Atlantis. Međutim, ja stvarno ne vjerujem u to.
 No, priča o tome kako je on volio Santorini veliki Salvador Dalí izgledaju vrlo uvjerljivo. Ovaj zapanjujući zalaske sunca. U Mediteranu, ne postoji ništa kao što je to. I mnogi, poput mene, dođi da vidiš ovu ljepotu vaših očiju. Reci ti tajnu: mnogi parovi dolaze ovdje da priznamo jedni drugima u ljubavi. Romantični!
 Pozdrav iz Posejdona
 Ujutro sam opet na katamaranu u Heraklionu, gdje je nekoliko sati da se letjeti natrag kući. Svijetlo plavo more, plavo nebo, sunce žuto, a prozor opet skočiti dva lijepim dupina. Grci su vjerovali da je susret s dupinima na moru donosi sreću. Zato sam bio sretan dva puta! To su atrakcija na otoku Kreti.